
Zasady korespondencji
Urząd Miasta i Gminy Mrozy informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która:
spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz.U.2013.267 j.t.) którego brzmienie jest następujące:
- Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Wójt Gminy |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Martyniak |
Data wprowadzenia: | 2006-01-31 13:05:14 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2014-01-10 14:23:21 |
Ilość wyświetleń: | 7499 |